Про проведення моніторингу у 2017-2018 навчальному році

У К Р А Ї Н А

ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

 

Н А К А З

 

 07.11.17                                            Виноградів                                     №198

 

Про проведення моніторингу

у 2017-2018 навчальному році

На виконання плану роботи районного методичного кабінету

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Провести моніторинг навчальних досягнень учнів у 4, 9 та 11 класів з метою одержання об’єктивної інформації про рівень якості навчальних досягнень учнів:

– 17 листопада 2017 року – українська мова у  4, 9 та 11 класах

– 30 листопада  – математика у 9 класах

– 30 листопада  – математика або історія України в 11 класах

– 30 листопада – предмет за вибором навчального закладу у 9 класах

– 30 листопада – предмет за вибором учня в 11 класах.

  1. Створити комісію для проведення моніторингу у складі

– Жупанин В.І. – в.о. начальника управління освіти, молоді та спорту

– Балаж А.А. – головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту Виноградівської РДА

– Грабович Л.Р. – головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту Виноградівської РДА

– Тодавчич Т.О. – начальник відділу молоді та спорту,

– Гербей О.Ю. – завідувач райметодкабінету,

– Гасич О.П. – методист райметодкабінету,

– Макара С.Ю. – методист райметодкабінету,

– Карпинець О.В. – методист райметодкабінету,

– Майор І.І. – методист райметодкабінету,

– Зейкан І.І. – методист райметодкабінету,

– Столець В.С. – методист райметодкабінету,

– Русінко Л.Й. – методист райметодкабінету,

– Химинець М.Ю. – методист райметодкабінету,

– Любка О.І. – методист райметодкабінету,

– Блажин Н.П. – фахівець із кадрів,

– Кльофа І.В. – голова РК профспілки працівників освіти,

– Тодавчич С.П. – директор центру практичної психології та соціальної роботи,

– Сугай Н.М. – психолог-консультант, психолого-медико-педагогічної консультації,

– Турані Н.В. – практичний психолог Новосільського НВК,

– Кеніз К.М. – завідувач психолого-медико-педагогічної консультації,

– Леньо Я.В. – методист Центру практичної психології та соціальної роботи,

– Романець Д.В. – методист Центру практичної психології та соціальної роботи,

– Гичко Н.В. – практичний психолог Олешницької ЗОШ І-ІІІ ступенів,

– Мізун Л.І. –практичний психолог Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8,

– Балаж О.І. – практичний психолог Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

– Біланчук А.О. – практичний психолог Виноградівської гімназії,

– Горбоконь Л.Х. – практичний психолог Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1,

– Богля В.С. – юрист управління освіти, молоді та спорту,

– Кудрон Е.В. – директор Центру позашкільної роботи з дітьми,

– Немеш В.І. – методист Центру позашкільної роботи з дітьми.

– Васіліна О.В. – завідувач культмасовим відділом,

– Малеш Г.Ю. – зав. відділом МАН,

– Балаж М.П. – керівник гуртків ЦПР,

– Шпак Л.М. – керівник гуртків ЦПР,

– Мікулінцева Л.І. – керівник гуртків ЦПР,

– Галас Д.І. – керівник гуртків ЦПР,

– Чабрун Г.В. – директор Виноградівського ЕНЦУМ,

– Майор Н.А. – методист ЕНЦУМ,

– Шереш С.С. – завідувач відділу організаційно-масової роботи,

– Рацин М.Ю. – керівник гуртків,

– Маринченко Л.М. – керівник гуртків,

– Мельник О.І. – керівник гуртків,

– Сусик І.І. – керівник гуртків,

– Баник М.М. – керівник гуртків,

– Костак Г.І. –  керівник гуртків (В. Ком»яти),

– Онисько Т.Я. – керівник гуртків (Боржавське),

– Молнар Є.Й. – керівник гуртків (Чепа),

– Чепіль Т.Ю. – керівник гуртків,

– Продан В.І. – спеціаліст централізованої бухгалтерії,

– Товт А.Й. – спеціаліст централізованої бухгалтерії,

– Данкович Т.М. – спеціаліст централізованої бухгалтерії.

– Ісаєвич Л.В. – економіст централізованої бухгалтерії,

– Терек В.О. – спеціаліст централізованої бухгалтерії,

– Дашко Т.М. – спеціаліст централізованої бухгалтерії,

– Свереняк О.Т. – спеціаліст централізованої бухгалтерії,

– Агапова В.П. – спеціаліст централізованої бухгалтерії,

– Лучкей А.І  – соціальний педагог Виноградівської гімназії,

– Клюса І.І. – практичний психолог Королівської ЗО І-ІІІ ступенів № 1,

– Сідей Н.М. – спеціаліст централізованої бухгалтерії.

  1. Районному методичному кабінету:

3.1. Розробити завдання з визначених предметів до 15 листопада 2017 року.

3.2. Організувати роботу груп для перевірки моніторингових завдань у період з 1 по 10 грудня 2017 року.

3.3. Узагальнити матеріали та створити електронну базу даних результатів

моніторингових досліджень до 15 грудня 2017 року.

  1. Дирекціям загальноосвітніх навчальних закладів:

4.1. Надати інформацію щодо прогнозованого контингенту учнів.

4.2. Забезпечити проведення моніторингових досліджень згідно з наказом.

4.3. Забезпечити присутність адміністрації закладу під час проведення моніторингу.

  1. Результати моніторингу обговорити на нараді заступників директорів з навчально-виховної роботи 15 грудня 2017 року, засіданнях районних методичних об»єднань.
  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 В.о. начальника управління                                                 В.Жупанин

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *