Методичний бенефіс педагогічних працівників.

27 лютого та 1 березня у районі відбувся незвичайний педагогічний захід – методичний бенефіс педагогічних працівників, які претендують на присвоєння педагогічних звань «вчитель-методист», «вихователь-методист», «старший вчитель». Це педагоги, які вміють творчо виражати свої здібності, презентувати свій позитивний перспективний досвід, приймати нестандартні рішення.

Нова українська школа поставила перед нами доволі непросте завдання: сформувати освітній простір, адекватний викликам ХХІ століття. Щоб навчання було цікавим, щоб воно надихало дітей на творчість, критичне й креативне мислення, важливо, аби освітній процес відповідав емоціям та очікуванням молоді. Методичний бенефіс – це цікавий майданчик взаємообміну ідеями, взаємозбагачення, це – простір відкриттів, самовияву й самопізнання.

Організація та проведення такого методичного заходу сприяє популяризації методичних ідей педагогічних працівників, які атестуються, мотивує їх застосовувати свій творчий потенціал для покращення якості освітнього процесу, оволодівати методами та прийомами креативного навчання; підтримує їх впевненість у собі, підвищує їх самооцінку. Всіх присутніх стимулює продукувати на основі презентованих досвідів цікаві ідеї та оригінальні рішення.

Представники дошкільної освіти Голіба І.Ю., вихователь ДНЗ №9 м.Виноградів, Шепа М. А., вихователь Великоком’ятського ДНЗ, Дубровка М. П., вихователь НВК «Малокопанська ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ презентували досвід роботи щодо формування мовлення дітей, розвитку художньо-продуктивної компетентності, важливості застосування нетрадиційних технік малювання.

Напрацюваннями у здійсненні освітнього процесу у початкових класах поділилися вчителі початкових класів: Федорнак Л.В. (Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), Сакалош О.П. (Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2), Гербик Н.А. та Керечанин Г.І. (НВК «Боржавська ЗОШ І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»). У своїх виступах-презентаціях педагоги продемонстрували вміння застосовувати нові підходи до навчання учнів та їх результативність, показали, що ігрова та групова діяльності розширюють можливості кожного учня, розвивають їх здібності  і задатки.

Тему „Формування особистості на уроках мистецтва шляхом використання елементів фінської системи освіти” презентувала вчитель музичного мистецтва Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №8, переможець ІІІ етапу конкурсу «Учитель року-2017», фіналістка Національної премії «Global Teacher Prise Ukraine-2018» Боднарюк Л. С. Як творчо підійти до проведення уроку, активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках, мотивувати їх до навчання. Відповідь на це непросте питання намагалися дати Рябець Т. Ю., вчитель української мови та літератури Чорнотисівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Бора А. В., вчитель математики Буківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Леврінц Л. С., вчитель біології Тросницької ЗОШ І-ІІ ст.

Сьогодні держава покладає великі сподівання на тих, хто працює з дітьми, доручивши закласти фундамент свого майбутнього: навчити, виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину-творця, патріота і громадянина. Методичні рекомендації з цього питання запропонували вчителі, які водночас є і заступниками директорів з виховної роботи, Тупиця Л. В., вчитель зарубіжної літератури Буківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Палош С. В., вчитель історії Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1,. Піпаш О. А., вчитель математики навчально-виховного комплексу «Неветленфолівська ЗОШ І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад», Григорович В. В.,  вчитель музики Чорнотисівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Цікаві інноваційні завдання, що сприяють всебічному вивченню навчального матеріалу  та посиленню розвитку читацької компетентності презентувала Заріцька Н. В., вчитель зарубіжної літератури Підвиноградівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Питанню партнерської взаємодії була присвячена робота вчителя технологій та інформатики Сасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Булези М. Ю.

Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності й безмежного бажання стати педагогом-майстром, який своїм прикладом привчає до творчого злету, до відповідальності за доручену справу.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *