Семінар вчителів 1 класів.

12 лютого на базі РМК проведено районний інструктивно-методичний семінар вчителів 1 класів на тему „Про хід реалізації заходів щодо впровадження Концепції „Нова українська школа” у закладах загальної середньої освіти району”.

Керівник районного методичного об’єднання Чопей В.М.  ознайомила присутніх із планом роботи засідання.

Методист РМК Карпинець О.В. наголосила, що в організації освітнього процесу нової української школи   лежать три основні складові: вмотивований, підготовлений, конкурентоспроможний вчитель; упровадження нового Державного стандарту початкової освіти та навчальних програм, підручників; освітнє середовище. Нове освітнє середовище – це сучасний простір, сукупність   умов, засобів та техноллогій для комфортного навчання, учнів, учителів та батьків. Аналізуючи представлені закладами освіти світлини освітнього простору 1 класів, слід відмітити, що належні умови для навчання учнів створено у Виноградівських №1, 2, 4, 8,  Великокопанській, Вилоцькій №1, Фанчиківській, Вербовецькій, Широківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, навчально-виховних закладах „Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад №7”,   „Виноградівська ЗОШ І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад №6”, „Новосільська ЗОШ І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад”, Форголанській ЗОШ І-ІІ ступенів. Разом з тим, не у всіх навчальних закладах виконуються вимоги щодо оформлення навчальних осередків. З урахуванням вищезазначеного  вчителям рекомендовано усунути недоліки у найкоротші терміни.

У ході засідання зверталася увага на роботу шкільних веб-сайтів з питання висвітлення ними заходів щодо впровадження Концепції „Нова українська школа”. Вчителям рекомендовано систематично надавати матеріали для належного функціонування веб-сайтів.

Учасники зібрання  обговорили особливості використання у роботі контенту мультимедійної навчально-освітньої системи „KM MEDIA ED PROFI” систематизованого відповідно до семи освітніх галузей. Зазначено, що ED PROFI  забезпечує: проведення уроків із демонстрацією; організацію індивідуальної самостійної роботи; автоматизацію процесу виявлення помилок та їх усунення; пояснення навчального матеріалу із залученням сучасних засобів навчання; організацію колективної дослідницької роботи учнів; формування індивідуальної траєкторії знань учня; самопідготовку до уроку засобами мультимедіа; відображення статистики навчальних досягнень учнів для батьків.

Отже, українська школа буде успішна, якщо до неї прийде успішний вчитель. Він – успішний вчитель і фахівець – вирішить дуже багато питань щодо якості викладання, створення нового освітнього простору, комунікації з дітьми та адміністрацією школи.  І тільки за цих умов буде ефективною реалізація основних засад Концепції „Нова українська школа”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *