Про проведення у 2019 році ІІІ районного етапу П’ятого фестивалю-конкурсу „Воскресни, писанко!”.

У К Р А Ї Н А

ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Н А К А З  

22.01.2019                     Виноградів                          № 08

Про проведення  у 2019 році  ІІІ  районного етапу  П’ятого   фестивалю -конкурсу  „Воскресни, писанко!”
 

З метою відродження, збереження українських народних традицій щодо виготовлення писанок, великодніх атрибутів декоративно-ужиткового мистецтва; сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб учнів та молоді, створення умов для їх творчого і духовного розвитку; виявлення і підтримки талановитої та обдарованої учнівської молоді

НАКАЗУЮ:

  1. Провести в районі І – ІІ етапи П’ятого  фестивалю-конкурсу ,,Воскресни, писанко!”  (далі – Конкурс):

– перший – у навчальних закладах району  до  15 березня  2019 року;

– другий – районний  – 26 березня 2019 року;  початок  об 10.00 київського часу;

  1. Затвердити Положення про П’ятий районний фестиваль-конкурс „Воскресни, писанко!”  у  2019  (додаток 1),   склад   оргкомітету   та   журі    ІІ районного  етапу  Конкурсу (додатки 2, 3).
  2. Районному центру позашкільної роботи з дітьми (Кудрон Е.В.), Еколого – натуралістичному центру учнівської молоді (Чабрун Г.В.) 26 березня 2019 року забезпечити  проведення ІІ етапу конкурсу згідно з Положенням та   організувати  участь команди переможців  у   П’ятому  фестивалі-конкурсі.

3.1 Провести монтаж експозицій ( методичний кущ – одна експозиція)    22  березня 2019 року з  9.00 київ. часу по 15.00 київ. часу.

Демонтаж  експозицій 08 квітня  2019 року з 9.00 київ. часу по  12.00 київ.часу.

  1. Директорам навчальних закладів району:

4.1. Організувати проведення І – ІІ етапів конкурсу згідно з Положенням.

4.2. Забезпечити участь команд закладів загальної середньої освіти для участі в районному етапі Конкурсу.

  1. Управлінню освіти, молоді та спорту райдержадміністрації:

5.1  Організувати монтаж декорацій відповідно до Примірного положення 17 квітня 2019 року з 10.00 до 12.00 к.ч.  Демонтаж  конкурсних робіт 07 травня 2019 року з 10.00 до 12.00 к.ч.

5.2  Забезпечити  участь умільців  у проведенні майстер-класів 18 квітня 2019 року   під час відкриття фестивалю-конкурсу та церемонії нагородження  на 11.00 к.ч.

5.3 Забезпечити участь переможців у П’ятому  фестивалі – конкурсі.

  1. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

В.о. начальника управління                                                  Т.ТОДАВЧИЧ

 

Додаток 1

до наказу управління освіти ,

молоді та спорту райдержадміністрації

                          22.01.19   №  08

 

Положення

про  другий ІІ районний  етап П’ятого   фестивалю-конкурсу ,,Воскресни, писанко!

у 2019 році 

  1. Загальні положення

1.1. Це положення  визначає порядок проведення фестивалю-конкурсу ,,Воскресни, писанко!”  (далі – Конкурс).

1.2. Організаторами Конкурсу є управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації та позашкільні установи району.

1.3. Мета та завдання Конкурсу:

  • розвиток творчих здібностей учнівської молоді;
  • залучення широкого кола підлітків та молоді до вивчення звичаїв українського народу у сфері декоративно-ужиткового мистецтва на прикладі писанкарства;
  • виховання національно-патріотичних почуттів, гордості за свою країну, рідний край;
  • надання учням можливості виявити свою індивідуальність, а також працювати в команді при створенні колективних композицій.
  1. Учасники Конкурсу

2.1. У Конкурсі беруть участь учні та вихованці навчальних закладів району.

2.2. Команда складається з двох осіб: одного учасника та одного супроводжуючого, які несуть відповідальність за збереження життя та здоров’я дітей у дорозі та під час проведення заходу. Очолює команду від  школи директор або заступник директора. Обов’язковий елемент одягу – вишиванка.

2.3 Кожна команда – учасник Конкурсу повинна презентувати свої тематичні композиції, прикрашені конкурсними роботами ( писанками), розгорнути об’ємну  композицію на Великодню тематику  та представити великодній рушник.

2.4. На конкурс  подаються роботи, виготовлені власними руками, прикрашені традиційними символами, притаманними для того чи іншого населеного пункту, що найкраще розкривають  ідею Конкурсу, у номінаціях:

2.4.1. „Писанка”

Роботи  мають бути представлені в таких техніках:

– традиційна писанка розтопленим воском ( батикова техніка);

– ,,Дряпанка”

– „Мальованка”

– ,,Зернівка’’

– писанка прикрашена бісером,

–  писанка виготовлена у техніці квілінг,

– писанка, виготовлена з глини;

2.4.2 „Тематична композиція „Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності”.

Представляються атрибути Великодня: декоративні кошики, писанки, рушники, стилізовані декорації фольклорного характеру, що відтворюють пасхальні звичаї та традиції.

2.4.3. „Великодній рушник”.

Представляються художня вишивка, серветка-рушничок святкової тематики для великоднього кошика:  один зразок розміром 55х45 у різних техніках ( на вибір) хрестик, гладь, мережка,  вирізування, бісер, квілінг та інші  із зазначенням інформації про автора.

Для оцінювання техніки виконання вишивки зворотній бік рушника повинен бути відкритим. В іншому випадку бали за техніку виконання враховуватись не будуть. 

  1. Організація та проведення Конкурсу

3.1. Другий  (районний ) етап Конкурсу  організовують і проводять управління освіти, молоді та спорту  та позашкільні установи відповідно до цього Положення.

3.2. Конкурс проводиться в два  етапи:

– перший – у навчальних закладах району  – до  15 березня 2019 року;

– другий – районний  – 26 березня 2019 року;  початок  об 10.00 київського часу;

3.3. Для організації та проведення даних етапів Конкурсу на місцях створюються оргкомітети та журі, склад яких затверджується наказом відповідного органу управління освітою, навчального закладу. Оргкомітети вирішують усі питання, пов’язані з підготовкою та проведенням Конкурсу, забезпечують організаційно-методичну допомогу колективам та окремим учасникам, створюють журі зі спеціалістів. Журі підводить підсумки, визначає кращі роботи для участі в наступних етапах Конкурсу. До участі в наступному етапі Конкурсу допускаються переможці попереднього, про що свідчить протокол засідання журі.

3.4.   Другий  (районний )  етап  Конкурсу  проводиться  в  м. Виноградів.

3.5. Результати проведення другого (районного) етапу Конкурсу оформляються протоколами засідання журі та засвідчуються підписами голови  і всіх членів журі, присутніх на засіданні.

3.6.  Вимоги до конкурсних робіт та експозицій:

у Конкурсі  беруть участь роботи, виготовлені власними руками заздалегідь. Команда – учасник представляє на конкурс як колективні, так й індивідуальні роботи.

Писанки, вишивані рушники за орнаментальними мотивами повинні відповідати тематиці Конкурсу, регіональним та загальнонаціональним художнім традиціям.  Експозиції від методичних кущів повинні бути виготовлені  із водостійких матеріалів.

На другий (районний) етап Конкурсу згідно з рішенням журі надсилається заявка та протокол засідання журі з підведенням підсумків попереднього етапу Конкурсу до управління освіти, молоді та спорту.

Для експозиції конкурсних робіт кожна команда повинна  підготувати  та привезти із собою в м. Виноградів демонстраційні підставки, на якій будуть розміщуватись конкурсні роботи учнів, а також ламіновану табличку із повною назвою  навчального закладу (додаток 4 до Положення).

  1. Організаційний комітет Конкурсу

4.1. Для організації, проведення й підбиття підсумків кожного етапу Конкурсу створюється організаційний комітет за місцем його проведення. Склад районного організаційного комітету затверджується наказом управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

4.2. Організаційний комітет очолює голова, який здійснює розподіл повноважень між його членами та керує роботою з організації й проведення Конкурсу.

4.3. Члени організаційного комітету Конкурсу:

створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення Конкурсу та успішної роботи його учасників;

приймають за поданням журі рішення про визначення переможців Конкурсу та їх нагородження;

позбавляють учасників Конкурсу права подальшої участі в ньому у випадку порушення ними Положення Конкурсу;

сприяють висвітленню результатів Конкурсу у засобах масової інформації.

  1. Журі Конкурсу

5.1. Для визначення переможців другого етапу Конкурсу створюється фахове  журі  за  місцем  його  проведення.  Кількість  членів  журі  становить  від 5  до  9  осіб.

5.2. Склад журі  другого етапу Конкурсу затверджується наказом управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

  1. Визначення та нагородження переможців та учасників Конкурсу

6.1. Результати проведення другого етапу Конкурсу розглядає і затверджує організаційний комітет  за поданням журі.

6.2. За підсумками ІІ етапу Конкурсу на підставі узагальнених оцінних листів (рішень журі) визначаються окремо  три переможці від навчальних закладів, які набрали найбільшу кількість балів за конкурсні роботи в номінаціях.

Критерії оцінювання конкурсних робіт у другому етапі:

 Номінація „Писанка”:

– обов’язкова  наявність  робіт  у  наступних  техніках виконання: традиційна писанка розтопленим воском, ,,Дряпанка”, ,,Мальованка’’, ,,Зернівка’’, писанка, прикрашена бісером, писанка у техніці квілінг, писанка, виготовлена з глини, – 35 балів;

– відповідність регіональним традиціям щодо розпису, орнаменту, кольористики – 15 балів;

–  естетичне враження та художній рівень робіт – 20 балів;

Номінація „Тематична композиція „Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності”:

оригінальність та креативність  у розкритті сюжетної лінії фестивалю-конкурсу – 25 балів;

якість оформлення та представлення композиції – 25 балів;

Номінація „Великодній рушник” ( оцінюється кожен представлений експонат окремо):

відповідність тематиці Конкурсу, регіональним традиціям щодо орнаменту, кольористики – 10 балів;

техніка виконання ( якість вишивки) – 10 балів;

естетичне враження та художній рівень робіт – 10 балів.

6.3. Переможці другого (районного) етапу Конкурсу  нагороджуються  грамотами  управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

6.4. Результати другого (районного) етапу Конкурсу затверджуються наказом управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, оприлюднюються на його сайті.

6.5. Усі спірні питання щодо процедури проведення Конкурсу та результатів, отриманих учасниками Конкурсу у другому етапі, розглядаються  організаційним комітетом у день підбиття підсумків. 

 

Додаток 2

до наказу  управління освіти,

молоді та спорту райдержадміністрації

22.01.19  № 08

 

ОРГКОМІТЕТ

проведення другого (районного) етапу

 фестивалю-конкурсу „Воскресни, писанко!”

 

Голова  оргкомітету

Тодавчич Терезія Олексіївна – в.о.начальника управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

 Заступник голови оргкомітету:

Гербей Оксана Юріївна – завідувач РМК управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

 Члени оргкомітету:

Столець Віра Степанівна – методист РМК управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації
Кудрон Елеонора Василівна

 

– директор районного центру позашкільної роботи з дітьми
Чабрун Галина Василівна

 

– директор еколого-натуралістичного центру учнівської молоді

Додаток 3

до наказу  управління освіти, молоді

та спорту райдержадміністрації

22.01.19 № 08

 

Склад  журі

проведення другого (районного) етапу

Четвертого фестивалю-конкурсу „Воскресни, писанко!”

 

Голова журі

Тодавчич Терезія Олексіївна – в.о.начальника управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації
 Заступники голови журі:
Гербей Оксана Юріївна – завідувач РМК управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації
Столець Віра Степанівна методист РМК управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

 Члени журі:

Васіліна Ольга Василівна

 

завідувач відділом організаційно-масової роботи районного центру позашкільної роботи з дітьми
Шереш Світлана Станіславівна

 

завідувач відділом організаційно-масової роботи районного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді
Рацин Мар’яна Юріївна керівник гуртка „Юні природознавці” районного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді
Логойда Любов Михайлівна керівник гуртка „Чарівний світ писанки” районного центру позашкільної роботи з дітьми

 Додаток 1

                                                                                               до Положення про проведення фестивалю-конкурсу

„Воскресни, писанко!”

 

З А Я В К А

на участь у ІІ (районному) етапі фестивалю-конкурсу

,,Воскресни, писанко!’’,

представлених робіт від 

(повна назва навчального закладу)

 

№ з/п

Автор роботи (повністю)

Назва розробки

Техніка виконання

Назва гуртка  

Керівник               ________________________         (Ініціали, прізвище)

(МП)

 Додаток 2

                                                                                               до Положення про проведення фестивалю-конкурсу

„Воскресни, писанко!”

 

Демонстраційні підставки

  1. Зразки табличок.
  2. Розміри демонстраційних столів не повинні перевищувати дані параметри:

– висота  – 76 см ;

– ширина  – 90см ;

– довжина – 180 см;

– кількість демонстраційних підставок – 2  шт.;

  1. На даних столах та підставках розміщуються роботи дітей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *