Методичне об’єднання вихователів дітей молодшого дошкільного віку (07.12.2018).

Мовлення – це інструмент (на зразок термометра), за допомогою якого можна оцінити загальний стан інтелектуального і психосоціального розвитку дитини, а якість мовлення (температура) – обсяг словникового запасу, звуковимова, побудова речень – допомагає більш адресно оцінити можливості гармонійного розвитку дошкільника.

Проблема зниження рівня мовленнєвого розвитку дошкільнят уже досить тривалий час перебуває на піку актуальності.

Саме це питання і було основним у роботі методичного об’єднання вихователів дітей молодшого дошкільного віку, яке відбулося на базі закладу дошкільної освіти №9 м. Виноградів 07.12.2018 року. Присутні вихователі переглянули інтегроване заняття в молодшій групі «На лісовій галявині». Вихователь Чотов Н.В. вдало спланувала сценарій заняття: підібрала  дидактичні ігри («Відгадай, що викладено», «Допоможи іжачку підготуватись до зими», «Чиї сліди?», використала фізкультхвилинку, чистомовку, дихальну гімнастику, вірші про їжачка, загадки, тощо. Вихованці активно висловлювали свої думки, підбирали епітети і пестливі слова, узгоджували іменники з прикметниками, числівниками, дієсловами у роді, числі та відмінку, емоційно передавали настрій та почуття.

Вихователь-методист даного закладу Данич М.М., вихователі закладів дошкільної освіти с. Чепа, с.Нове Село: Гандера В.В. та Мештер А.М.  ознайомили присутніх з презентаціями «Сутність дидактичних ігор, особливості використання дидактичних ігор у роботі з розвитку мовлення дошкільнят молодшого віку».

Психолог закладу дошкільної освіти №9 м. Виноградів Нодь М.І. креативно провела з присутніми вихователями психолого-педагогічний тренінг на тему: «Виявлення рівня сформованості мовлення у дітей молодшого дошкільного віку при первинному обстеженні».

Завершила засідання методист районного методичного кабінету Химинець М.Ю. висновком: «Мовлення малят розвивається постійно: у повсякденному житті, в бесідах з дорослими та однолітками, під час читання та обговорення літературних творів. Тому необхідно збагачувати мовленнєвий простір вихованців, спонукати їх до висловлювання своїх міркувань, до прийняття думки інших».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *