Про підсумки проведення у 2018-2019 навчальному році І туру ХХІV Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”.

 

УКРАЇНА

ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Н А К А З

06.12.2018                                      ВИНОГРАДІВ                                                № 178

Про підсумки проведення у

2018-2019  навчальному році І туру

ХХІV Всеукраїнського конкурсу

Учитель року – 2019” 

На виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489/95 „Про Всеукраїнський конкурс „Учитель року”, Положення про Всеукраїнський конкурс „Учитель року”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638 зі змінами та доповненнями, наказів Міністерства освіти і науки України від 14.06.2016 №668 „Про проведення всеукраїнського конкурсу”, постанови Кабінету Міністрів від 16 травня 2018 р. №370, наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2018 №603 „Про проведення всеукраїнського конкурсу „Учитель року-2019”, наказу департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 06.09.2018 року №198 „Про проведення в області у 2018/2019 навчальному році першого та другого турів всеукраїнського конкурсу „Учитель року-2019”,  наказу департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 22.10.2018 року №241 „Про утворення зон для проведення першого (зонального) та організацію(регіонального) турів всеукраїнського конкурсу „Учитель року-2019”та наказу управління освіти, молоді та спорту Виноградівської райдержадміністрації від 26.10.2018 року №165з метою виявлення та підтримки творчої праці вчителів, підвищення їхньої фахової  майстерності, популяризації педагогічних здобутків22-23 листопада 2018 року на базі Виноградівської гімназії було проведено І(зональний)тур Всеукраїнського конкурсу „Учитель  року – 2019”у трьох номінаціях: „Географія”, „Основи здоров’я”, „Французька мова”.У І турі конкурсу „Учитель року – 2019” взяли участь 9 педагогів району, зокрема, у номінаціях:„Географія”- 3 вчителів, „Основи здоров’я” – 3 вчителів, „Французька мова”- 3.

Відповідно до вимог Конкурсу конкурсанти виконували випробування „Тестування з фахової майстерності”. Можна сказати, що за результатами з цього випробування конкурсанти отримали приблизно однакову кількість балів, що свідчить про наявність знань з фаху, педагогіки та психології. Наступним випробуванням було представлення своєї роботи з організації навчально-дослідницької роботи з учнями над проектами. Конкурсанти презентували своє розуміння, знахідки та вміння організувати роботу з учнями. Такі форми роботи є новими і в цих випробуваннях були кращими вчитель предмету „Основи здоров’я” Удичко К.А., вчитель французької мови Онисько О.В. та вчитель географії  Казимирська І.І., що свідчить про те, що вчителі все більш широко використовують такі форми роботи з учнями. Ще одним випробування першого дня був «Методичний практикум», у якому маючи доступ до інтернет ресурсу, на протязі 1 години необхідно було створити розширений конспект уроку на тему, яка була запропонована у ході жеребкування. Всі вчителі на досить достатньому рівні справились з цим випробуванням, хоча відчувався недостатній рівень роботи з технікою, вміння використовувати інтернет – ресурси, особливо у вчителів старшого покоління.  Наступним випробуванням було проведення уроку. Потрібно відмітити, що дуже методично грамотними, з великою кількістю роздаткового матеріалу були уроки, які провела вчитель французької мови Чізмар М.М., вчитель предмету „Основи здоров’я”Удичко К.А. та вчитель географії НВК „Хижанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня – дошкільний навчальний заклад”. За  рішенням фахового журі переможцями І-го туру стали: у номінації „Географія”- Казимирська І.І., у номінації  „Основи здоров’я”- Удичко К.А., у номінації  „Французька мова” – Чізмар М.М..

На підставі зазначеного:

НАКАЗУЮ: 

1.Визнати переможцями І (зонального) туру Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”, нагородитиграмотамита преміювати  в розмірі посадового окладу переможців Конкурсу: Чізмар М.М, вчителя французької та англійської мов Великокопанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Удичко К.А., вчителя предмету „Основи здоров’я”Веряцької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, Казимирську І.І., вчителя географії НВК „Хижанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад”

та преміювати в розмірі 0,5 посадового окладу  учасників Конкурсу:

Свищо С.М., вчителя географії Буківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Тор А.Г., вчителя географії Фертешолмашської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, Урста Ю.В., вчителя предмету „Основи здоров’я”, Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, Онисько О.В., вчителя французької мови НВК „Боржавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад”.

2.Методичному кабінету:

2.1.Забезпечити участь переможців І (зонального) туру у ІІ(регіональному) турі Всеукраїнського конкурсу „Учитель    року-2019”.

2.2.Забезпечувати відбір та участь у конкурсі вчителів, які мають відповідну результативність роботи та належну фахову підготовку.

2.3.Забезпечити вивчення педагогічного досвіду вчителів-переможців конкурсу через систему науково-методичної роботи.

2.4.При проведенні районних методичних об’єднань вчителів враховувати  необхідність вдосконалення фахової підготовки вчителів, потреби вдосконалення навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій, розвитку креативності вчителів та вміння працювати з використанням інтернет-ресурсу.

3Дирекції закладів середньої загальної освіти:

3.1.При атестації вчителів враховувати їх участь у конкурсі „Учитель року”

3.2.Сприяти участі вчителів у Конкурсі.

4.Матеріали та результати І (зонального) туру Конкурсу опублікувати в засобах масової інформації.

5.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

В.о. начальника управління                                                       Т.ТОДАВЧИЧ

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *