Про проведення у 2018-2019   навчальному році І та ІІ турів   ХХІV Всеукраїнського конкурсу   „Учитель року – 2019”

   У К Р А Ї Н А

ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

      УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

 

  Н А К А З

 

 26.10.2018р.                              Виноградів                                                       №

  Про проведення у 2018-2019

  навчальному році І та ІІ турів

  ХХІV Всеукраїнського конкурсу

  „Учитель року – 2019”

 

На  виконання Указу  Президента України  від 29 червня 1995 року № 489/95 Про Всеукраїнський конкурс Учитель року, Положення про Всеукраїнський конкурс Учитель року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638 (зі змінами в редакціїпостанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2018 року №370), наказів Міністерства освіти і науки України 31.05.2018 року № 549 „Про затвердження графіка проведення третього туру всеукраїнського конкурсу „Учитель  року ” у 2019-2023 роках”,07.06.2018 №603  „Про проведення всеукраїнського конкурсу  „Учитель  року – 2019”, листа Міністерства освіти і науки України 31.08.2018 № 1/9-524 „Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу „Учитель  року – 2019”, наказу департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації від 06.09.2018 р. №198, наказу департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації від 22.10.2018 р. №241Про утворення зон для проведення першого (зонального) та організацію другого(регіонального) турів всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019” та листа департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації від 22.10.2018 р. №01-15/4512 з метою виявлення та підтримки творчої праці вчителів, підвищення їхньої фахової  майстерності, популяризації педагогічних здобутківта належного проведення другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу Учитель року – 2019

НАКАЗУЮ: 

  1. Провести 22-23 листопада 2018 року І (зональний) тур Всеукраїнського конкурсу Учитель року–2019 у номінаціях: Географія, Французька мова, Основи здоров’я”, „Захист Вітчизни”, „Вчитель інклюзивного класу” із урахуванням результатів реєстрації педагогічних працівників-учасників конкурсу.
  2. Затвердити склад оргкомітету та фахових журі І–го туру Конкурсу, положення про зональний конкурс згідно з додатками 1- 4.
  3. Забезпечити висвітлення матеріалів Конкурсу у засобах масової інформації.
  4. До 14 грудня 2018 року надіслати інформацію про підсумки проведення І (зонального) туру та необхідні матеріали переможців конкурсу у Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти.
  5. Забезпечити участь переможців першого (зонального) туру Всеукраїнського „Учитель року – 2019” у другому (регіональному) турі.
  6. Відповідно до поданих пропозицій щодо персонального складу журі другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019” відрядити членів журі 12-14 лютого 2019 року для участі у роботі конкурсу.
  7. Надавати методичну і практичну допомогу вчителям, які беруть участь у конкурсі.
  8. Районній атестаційній комісії при черговій атестації переможців конкурсу Учитель року – 2019врахувати результати конкурсу та рекомендувати їх до нагородження званнями,нагородами департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної адміністрації, Міністерства освіти та науки України у відповідності до Положення конкурсу.
  9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

  В.о. начальника управління                                                                       Т.Тодавчич

 

 

                                                                                            Додаток 1

          до наказу управління освіти,

                                                                                                         молоді та спорту

                                                                                                         26.10.2018 року №

 

                             ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

                            з проведення І (районного) туру

                  Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”

 

Голова оргкомітету

ТОДАВЧИЧ Т.О.        –       в.о. начальника управління освіти, молоді та спорту Виноградівської райдержадміністрації

  Заступник голови оргкомітету

ГЕРБЕЙ О. Ю.                   –  завідувач районним методкабінетом

Секретар оргкомітету

ГАСИЧ О.П.                     –   методист районного методкабінету

Члени оргкомітету:

КЛЬОФА І.В.        –    голова Виноградівської районної організації профспілки працівників освіти і науки України

ТОДАВЧИЧ С.П.    – завідувачка  центру практичної психології та соціальної  роботи управління  освіти, молоді та спорту Виноградівської райдержадміністрації

КЕЙНИЗ К.М.       –   в.о. інклюзивно-ресурсного центру управління освіти, молоді та спорту Виноградівської райдержадміністрації

ЛЕВЧЕНКО Н.В.   –  головний бухгалтер централізованої бухгалтерії управління освіти, молоді та спорту Виноградівської                                      райдержадміністрації

КАРПИНЕЦЬ О.В  –   методист районного методкабінету

МАЙОР І. І.              –  методист районного методкабінету

МАКАРА С.Ю.        –  методист районного методкабінету

ЛЮБКА О.І.             –  методист районного методкабінету

СТОЛЕЦЬ В.С.        –   методист районного методкабінету

РУСІНКО Л.Й.          –  методист районного методкабінету

            Додаток 2

                                                                                                                      до наказу управління освіти

                                                                                                           молоді та спорту

 

ЖУРІ

першого (зонального) туру

Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”

 

 З номінації  „Географія”

Голова журі

Сідак Ольга Михайлівна – вчитель географії і економіки Великокопанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

Секретар журі

Міньо Елізавета Оттокарівна –  вчитель географії  Вилоцької І-ІІІ ст. №1

Члени журі

  1. Брич Марія Степанівна – вчитель географії та економіки Підвиноградівськоїзагальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
  2. Параска Оксана Іванівна – вчитель географії та економіки Королівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
  3. Січ Вікторія Михайлівна – вчитель географії та економіки Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
  4. Русінка Мирослав Васильович – вчитель географії та економіки Сасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
  5. Уйфолуші Василь Васильович – вчитель географії та економіки Пийтерфолівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

 

З номінації  „ Французька мова”

Голова журі

Іваниш Оксана Ласлівна- вчитель англійської, французької та німецької мов Фанчиківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Секретар журі

Ярема Майя Михайлівна – вчитель французької мови Дротинської загальноосвітньої школи

Члени журі

  1. Сігетій Надія Михайлівна – вчитель французької мови Олешницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
  2. Рацин Тетяна Михайлівна – вчитель французької мови Підвиноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
  3. Козак Тетяна Юріївна – вчитель французької мови Великокопанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

 

З номінації „Основи  здоров’я”

Голова журі

Свереняк Олена Олександрівна – вчитель біології та предмету «Основи здоров’я» Матіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Секретар журі

Боршош Оксана Іванівна – вчитель біології та предмету «Основи здоров’я» НВК «Малокопанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ДНЗ» 

Члени журі

  1. УйфолушіАндріанна Іванівна – вчитель біології та предмету «Основи здоров’я» Теківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
  2. Леврінц Людмила Степанівна – вчитель біології та предмету «Основи здоров’я» Тросницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
  3. Пантьо Мар’яна Василівна – вчитель хімії та предмету «Основи здоров’я» Оноцької загальноосвітньої школи.

 

 Додаток 3

                                                                                                            до наказу управління освіти,

                                                                                                            молоді та спорту

Умови та порядок проведення І туру всеукраїнського

конкурсу «Учитель року-2019»

І. Загальні положення

  1. 1. Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2019» (далі – конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року №489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. №638 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2018 р. № 370), наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2018 № 603 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінаціях: «Географія», «Основи здоров’я», «Французька мова» із урахуванням результатів реєстрації педагогічних працівників – учасників конкурсу.
  2. Мовою конкурсу є державна мова. Допускається використання іноземної мови у номінації «Французька мова».
  3. Участь педагогічних працівників закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у конкурсі здійснюється на добровільних засадах. Викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти беруть участь у конкурсі на загальних умовах.
  4. Для участі у першому турі конкурсу педагогічним працівникам необхідно:

у період з 17 вересня до 15 жовтня 2018 року зареєструватися на офіційній сторінці конкурсу у розділі «Реєстрація учасників» (https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/konkurs-uchitel-roku/uchitel-roku-2019/reyestraciya-uchasnikiv);

подати організаційному комітетові першого туру інформаційну картку.

  1. 5. Конкурсні випробування

5.1. На І турі конкурсу проводяться такі випробування (опис додається):

номінація «Географія» – «Дослідження», «Методичний практикум», «Тестування з фахової майстерності», «Урок»;

номінація«Основи здоров’я» – «Методичний практикум»,«Проект», «Тестування з фахової майстерності», «Урок»;

номінація«Французька мова» – «Методичний практикум», «Проект»,«Тестування з фахової майстерності», «Урок».

5.2.На кожному турі конкурсу теми, завдання, питання конкурсних випробувань визначаються головою та членами журі, які забезпечують секретність завдань конкурсних випробувань до моменту їх оприлюднення.

 

  1. Оцінювання конкурсних випробувань

 

6.1. Оцінювання конкурсних випробувань здійснюється за бальною системою та критеріями, затвердженими відповідним журі.

6.2 Оцінювання здійснюється особисто кожним членом журі, який вносить бали до оціночного листа, підписує та здає його секретареві журі одразу після закінчення кожним учасником відповідного конкурсного випробування.

6.3. Не допускається обговорення членами журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування.

 

  1. 7. Визначення переможців та лауреатів

7.1. Переможець, лауреати та учасники відповідного туру визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час усіх конкурсних випробувань туру.

7.2. У випадку однакової кількості балів за результатами відбіркового або/та фінального етапів відповідного туру конкурсу перевага надається тому учасникові, який має вищий бал у пріоритетному конкурсному випробуванні.

7.3. Пріоритетні конкурсні випробування відбіркового та фінального етапів визначаються на першому засіданні журі.

7.4. Рішення журі кожного туру конкурсу оформляються протоколами, які підписують голова та секретар журі.

7.5.Підсумок кожного туру конкурсу є колегіальним рішенням журі та не підлягає перегляду. У разі виникнення питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам надає голова журі.

 

  1. Оприлюднення результатів конкурсних випробувань

 

8.1. Результати оцінювання конкурсних випробувань доводяться до відома учасників кожного конкурсного дня.

8.2. Зведені відомості кожного конкурсного випробування, рейтингові листи підписуються всіма присутніми членами журі й у сканованому вигляді розміщуються на відповідних офіційних веб-сайтах.

8.3. Відеозаписи конкурсних випробувань першого та другого турів можуть розміщуватися на відповідних офіційних веб-сайтах.

8.4. Відеозаписи  конкурсних випробувань третього туру розміщуються на офіційній сторінці конкурсу.

 

  1. Громадське спостереження

 

9.1. З метою формування незалежного уявлення про хід конкурсу можлива присутність представників громадських організацій, засобів масової інформації (далі – спостерігачі).

9.2.Спостерігачі мають попередньо повідомити організаторів та зареєструватися у відповідному організаційному комітеті.

9.3. Під час конкурсних випробувань та процессу оцінювання в одному приміщенні можуть бути присутніми не більше двох представників від громадських організацій і двох – від засобів масової інформації.

9.4. Спостерігачі не можуть чинити вплив на перебіг конкурсу та його результати, перешкоджати проведенню конкурсу, відволікати учасників та членів журі тощо.

9.5. Висновок про перебіг конкурсу спостерігачі мають довести до відповідних організаційних комітетів у письмовій формі протягом одного дня після його завершення.

9.6. Члени відповідних організаційних комітетів та журі конкурсу сприяють спостерігачам у здійсненні їхніх повноважень.

 

Додаток4

Випробування

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

І-го (зонального) туру

Номінація «Географія»

 

Конкурсне випробування «Дослідження»

 

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.

Формат: розроблення програми дослідження відповідно до тематик, передбачених начальною програмою.

Тематика дослідження визначається шляхом жеребкування напередодні конкурсу і є домашнім завданням; тривалість презентації – до 20 хвилин; відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.

Оцінюється: доцільність використання методів і засобів; відповідність між темою, метою, завданнями дослідження; логічність визначення завдань, структури дослідження, очікуваних продуктів і результатів; педагогічна цінність дослідження.

 

Конкурсне випробування «Практична робота»

 

Мета: оцінити вміння конкурсантів використовувати картографічні джерела інформації (топографічні, загальногеографічні, тематичні карти).

Формат: підбір картографічного матеріалу за темою та проведення географічного дослідження (пояснення й оцінювання географічних процесів і явищ з використанням паперових та електронних джерел).

Тема дослідження визначається для кожного конкурсанта шляхом жеребкування; виконання завдання здійснюється на комп’ютері протягом1 годин, для оцінювання роботи шифруються.

Оцінюється: уміння підбирати картографічний матеріал за темою дослідження, аналізуватийого та робити висновки.

 

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

 

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.

Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% відзагальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.

Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

 

Конкурсне випробування «Урок»

 

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.

Формат: урок тривалістю 45 хвилин.

Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.

Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.

Номінація «Основи здоров’я»

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

 

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.

Формат: розроблення плану-конспекту уроку у формі соціально-просвітницького тренінгу.

Проблема для розроблення плану-конспекту обирається шляхом жеребкування; клас, тема уроку визначаються конкурсантом напередодні конкурсу і є домашнім завданням; для оцінювання роботи шифруються.

Оцінюється: методична компетентність; урахування особливостей соціально-просвітницького тренінгу; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній.

 

Конкурсне випробування «Проект»

 

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність.

Формат:розроблення проекту.

Проблеми для розроблення проектів визначаються журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування; тема проекту визначається конкурсантом; це є домашнім завданням; тривалість презентації – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.

Оцінюється: дотримання структури проекту, доцільність використання методів і засобів; відповідність між змістом діяльності учасників проекту, очікуваними продуктами і результатами; педагогічна цінність проекту та його практична значущість.

 

Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

 

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.

Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.

Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

 

Конкурсне випробування «Урок»

 

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.

Формат: урок тривалістю 45 хвилин.

Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.

Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.

 

Номінація «Французька мова»

 

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

 

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.

Формат: розроблення плану-конспекту уроку.

Тема уроку обирається шляхом жеребкування; виконання завдання здійснюється протягом 2 годин на комп’ютері; для оцінювання роботи шифруються.

Оцінюється: методична компетентність; спрямованість обраних методів, форм, способів, засобів, прийомів роботи на формування ключових та предметних компетентностей, їх доцільність; реалізація наскрізних змістових ліній.

 

Конкурсне випробування «Проект»

 

Мета: оцінити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність.

Формат: розроблення проекту.

Проблеми для розроблення проектів визначаються журі з урахуванням їх актуальності та значимості й розподіляються серед конкурсантів шляхом жеребкування; тема проекту визначається конкурсантом; це є домашнім завданням; тривалість презентації – до 20 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин.

Оцінюється: дотримання структури проекту, доцільність використання методів і засобів; відповідність між змістом діяльності учасників проекту, очікуваними продуктами і результатами; педагогічна цінність проекту та його практична значущість.

 

Конкурсне випробування «Тестування з фаховоїмайстерності»

 

Мета: оцінити теоретичні знання конкурсантів.

Формат: комп’ютерне тестування; питання розподіляються у співвідношенні: 75% від загальної кількості – предмет і методика його викладання, 25% – психологія й педагогіка.

Тести можуть містити завдання з виборомо днієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

 

Конкурсне випробування «Урок»

 

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.

Формат: урок тривалістю 45 хвилин.

Теми конкурсних уроків обираються фаховим журі з усієї чинної навчальної програми; розподіл тем серед конкурсантів здійснюється шляхом жеребкування.

Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістовихліній; результативність та практична доцільність, професійні якості вчителя.

 

На кожному турі Конкурсу теми, завдання, питання конкурсних випробувань визначаються головою та членами журі, які забезпечують секретність завдань конкурсних випробувань до моменту їх оприлюднення.

Оцінювання конкурсних випробувань здійснюється за бальною системою та критеріями, затвердженими відповідним журі.

Оцінювання здійснюється особисто кожним членом журі, який вносить бали до оціночного листа, підписує та здає його секретареві журі одразу після закінчення кожним учасником відповідного конкурсного випробування.

Не допускається обговорення членами журі виступів учасників під час проведення та оцінювання конкурсного випробування.

У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учасникові, який має вищий бал за конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *