Засідання Школи управлінської майстерності заступників директорів з навчальної роботи зі стажем роботи до трьох років на посаді.

                                                                      Добре керувати навчально-виховним

процесом – це означає досконало

володіти наукою, майстерністю і

мистецтвом навчання і виховання.

В. Сухомлинський

         21 вересня відбулося засідання Школи управлінської майстерності, яка об’єднує заступників директорів з навчальної роботи зі стажем роботи до трьох років на посаді.  Цьогорічне перше засідання присвячене 100-річчю з дня народження видатного українського педагога В.О. Сухомлинського. Молоді заступники директорів Заріцька Н.В. (Підвиноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) та Климович Є.В. (Підвиноградівський МНВК) підготували презентацію про життєвий шлях В.О. Сухомлинського, його ідеї щодо  гуманізації школи та вплив його творчості на сучасного керівника.

Учасники семінару були поділені на три групи і взяли активну участь у тренінгу «Я-керівник, я – наставник, я – друг», який підготували молоді заступники директорів з навчальної частини Стесович М.В. (Виноградівська РВЗШ ІІІ ступеня), Липчей А.М. (Матіївська ЗОШ І-ІІ ступенів) та Железняк Н.О. (Пушкінська ЗОШ І-ІІ ступенів). На думку молодих заступників найстійкіші характеристики особистості керівника, які мають вирішальний вплив на управлінську  діяльність: комунікабельність, сміливість у прийнятті рішень, гнучкість, відповідальність, стійкість до стресу, оптимізм, самоконтроль, товариськість, здатність заряджати енергією інших, психологічний такт тощо.  Аргументовані відповіді на непрості питання «уявних учнів» стосовно вивчення певних предметів надали лідери груп. Імпровізовані панно у вигляді великих сердець створили учасники групи, називаючи якості особистості, які притаманні керівнику як педагогу, керівнику як другу, товаришу, керівнику як лідеру, авторитету. Рефлексія передбачала власне бачення сучасного управлінця.

Методисти центру практичної психології і соціальної роботи Леньо Я.В. та Сугай Н.М. провели з учасниками тренінгу вправи «Малюнок удвох», «Тиск», «Контакт», що сприяють виробленню навичок групової взаємодії та готовності до управлінської діяльності.

Семінар пройшов у дружній, камерній обстановці, налаштував усіх учасників на активну роботу, сприяв підвищенню якості управлінської майстерності, підвищив можливість застосування нових знань у практичній роботі, мотивацію до оволодіння мистецтвом менеджменту.

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *