Інформаційно-практичний семінар директорів та заступників директорів з навчальної роботи. (06-07.09.2018р.)

Нова українська школа потребує нових підходів до навчання, формування педагогічної компетентності всіх фахівців освітнього процесу. Відповідно до сучасних освітніх тенденцій високі вимоги ставляться  як до вчителя так і до адміністрації освітнього закладу.

Професійна компетентність  керівника закладу загальної середньої освіти потребує постійного розвитку й удосконалення. З цією метою 6 та 7 вересня 2018 року  проведено інформаційно-практичні  семінари директорів та заступників директорів з навчальної роботи. Теоретичні частини передбачали методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2018-2019 н.р., аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання, державної підсумкової атестації та вступної кампанії-2018, підготовку до атестації педагогічних працівників, розгляд сучасних нормативних документів, що регламентують діяльність роботи освітніх закладів, підготовку до здачі звітів тощо.

Практичну частину семінарів  проведено на базі Виноградівської ЗОШ І – ІІІ ступенів №1. Керівник даного закладу загальної середньої освіти Балаж В.П. ознайомила присутніх з історією створення школи, її традиціями, досягненнями та успіхами, формами та методами навчальної та методичної роботи, що сприяють високій результативності праці.

Регіональні тренери Нової української школи: вчитель початкових класів Виноградівської ЗОШ І–ІІІ ступенів №1 Степаніщева М.М.  та вчитель початкових класів Виноградівської ЗОШ І–ІІІ ступенів №4 Поган К.Й. провели майстер–класи щодо впровадження нових форм та методів навчальної діяльності у перших класах Нової української школи. Керівники закладів середньої освіти та заступники директорів з освітньої роботи особисто стали учасниками групової та парної роботи: участь у ранкових зустрічах та дослідженнях навколишнього світу, створення та презентація  лепбуків, опрацювання «Daily 5» тощо.

На закінчення теоретичних частин семінарів,  тренери подякували колегам за роботу, креатині ідеї, бажання змінюватись, вдосконалюватись, професійно бути готовими до реалізації ключової реформи Міністерства освіти і науки – Нової української школи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *