Фестиваль-конкурс молодих вчителів „Ми шукаємо таланти…”

Стало доброю традицією в нашому районі проводити в квітні місяці фестиваль-конкурс молодих вчителів „Ми шукаємо таланти…”. У 2018 році він присвячений 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського. Учителем школа стоїть. Якою буде Нова школа і Новий учитель? Це дуже актуальне питання сьогоднішнього дня. Спробуємо дати відповідь на нього і ми у контексті педагогічної спадщини В. Сухомлинського, цього видатного педагога, через  розуміння його творчості нашими молодими педагогами.

27 квітня 2018 року на базі Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 відбудеться конкурс молодих вчителів „Ми шукаємо таланти…”. У програмі Конкурсу наступні випробування:

  1. Педагогічний портрет учителя „Хто я, які стежки привели мене до школи, чого я прагну”. ( В оригінальній формі презентувати свої перші враження від школи, колег, учнів, свого першого уроку. Від того як вчитель зайшов у клас, що сказав, як сказав – залежить дуже багато в майбутньому.) Час відведений на презентацію – до 5 хвилин.
  2. Конкурс ораторського мистецтва „Учителю – ти Цицерон”. (Виступ-

Промова (спіч) на педагогічну тему.  За принципом Дейла Карнегі, який сказав: «Якщо вас лякають публічні виступи, то намагайтеся якнайбільше виступати», — ми пропонуємо нашим конкурсантам взяти участь у конкурсі ораторського мистецтва «Учителю, ти — Цицерон!». Конкурсанти отримують шляхом жеребкування тему промови, а через 2 хвилини вони повинні виступити із промовою на педагогічну тему. Тривалість виступу — 1 хвилина. Темами для промов будуть відомі вислови, пов’язані з педагогікою з книги В. Сухомлинського „100 порад вчителеві”. Зокрема:

а) Будьте доброзичливі

б)Де брати час? Доба має тільки 24 години

в)Знання – і мета, і засіб

г)Оцінки мають бути вагомими

д) Мати навчання не повинна стати мачухою

е) Учіть спостерігати, учіть бачити

є) Як читанням розвивати знання

ж)У чому таємниця інтересу

з)Боріться за думку й серце своїх вихованців

і)Знання і участь в громадському житті

й)Щоб не було перевантаження- потрібен вільний час

к)Як добитися, щоб учні були уважними

л)Як виховувати пам’ять

м) Якою має бути школа виховання почуттів

о) Що робити, щоб дітям хотілося добре вчитися

 

  1. Групова робота „Командний гравець”.

 

  1. „Надзвичайна ситуація” – вирішення педагогічних ситуацій.

 

Критерії оцінювання:

  • Загальна культура та ерудиція;
  • Знання основ педагогіки, психології;
  • Здатність продукувати власні оригінальні ідеї;
  • Організаторські та комунікативні якості;
  • Знання творчої спадщини В. Сухомлинського.

Сертифікати учасників та аплодисменти присутніх – гарантовані!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *