Семінар заступників з навчально-виховної роботи (16 березня 2018 року)

„Учитель живе доти , поки вчиться”

К. Ушинський.

16 березня 2018 року на базі управління освіти відбувся семінар заступників з навчально-виховної роботи „Модернізація системи методичної роботи в умовах нової української школи”. Заступники директорів Пийтерфолвівського міні-округу Ковня В.Ю., Коложварі В. В., Сейкель Д.К., Варга К.Е., Біров Є.М., Борбель В.А., Біров С.С., Дейнеш М.Т., Боргато С.Й. підготували та провели тренінг з даної теми у формі подорожі на аеростаті. На першому етапі підготовки до польоту учасники виконали  вправу „Повітряна куля очікувань”. Перегляд відеоролика „Ключові компетентності нової української школи”  допоміг докладніше ознайомитися з НОВОЮ УКРАЇНСЬКОЮ ШКОЛОЮ та виконати тест на знання основних засад методичної роботи з педкадрами. Свої артистичні здібності учасники тренінгу змогли продемонструвати розв’язуючи різноманітні педагогічні ситуації. Результати тесту „Готовність заступника директора з НВР до управління інноваційною діяльністю” продемонстрували, що всі вони – вольові, комунікативні, цілеспрямовані, працелюбні  особистості, які мають потенціал для організації та проведення подальшої ефективної роботи в умовах модернізації освіти. На завершення було проведено вправу „Серцеведення” та укладено словник Серця, бо без справжньої любові до своєї професії та дітей неможлива учительська доля.

Роль заступника директора школи у рамках впровадження реформ початкової школи розкрили представники Великоком’ятівського міні-округу Гаврильцьо М.М., Мудра Н.Ю., Югас Е.М., Поличко Н.В., Павлище Н.В., Палков В.А., Міньо Є.О., Пушкаш М.Ю., Бота М.Л., Железняк Н.М. та запропонували провести один день у новій українській школі. На допомогу учасникам була представлена цікава презентація про мету, завдання, формулу Нової української школи, ключові компоненти та компетентності. Учасники тренінгу були об’єднані у 2 групи та виконували завдання, наближені до модулів, запропонованих Міністерством освіти і науки України для підготовки вчителів майбутніх перших класів: скласти правила класу, привітатися та побажати один одному вдалого дня,  скласти план інтегрованого уроку за заданою картинкою, підібрати речення для вербального оцінювання першокласників за рівнями навчальних досягнень. Цікавими були моделі ранкових зустрічей, запропоновані присутніми.

На завершення семінару   учасники зібрання констатували, що зміни, які чекають на українську школу, спонукають до модернізації    методичної роботи, удосконалення професійної майстерності кожного педагога, заради майбутнього першокласника, що переступить поріг закладу освіти 1 вересня.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *