Відкрите засідання методичної ради (бенефіс)

23 лютого та 2 березня 2018 року відбулося відкрите засідання методичної ради, яке пройшло у формі методичного бенефісу. Це одна з цікавих, сучасних форм роботи з кадрами з метою поширення передового досвіду. Він присвячений вчителям, які у цьому навчальному році, претендують на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «старший учитель», «старший вихователь». Мета даного заходу – пропаганда передового педагогічного досвіду творчих, ініціативних, активних  сучасних вчителів. До уваги присутніх мультимедійні презентації, уривки відеоуроків та занять, виставка, бліц-інтерв’ю тощо.

Виступи вчителів Петканич А. М., Січ В. М., Мар’ян Г. І., Фанти Н.В., ще раз демонструють, що у період реформування освіти, упровадження в життя концепції «Нова українська школа», підґрунтям якої є не лише інноваційні ідеї та європейський досвід, а й національні традиції, виникає гостра потреба в появі фахівців нового формату, педагогів, які поєднують високий професіоналізм і креативність, інтелігентність і конкурентоспроможність, здатність оперативно реагувати на зміни й уміння зберегти позитивні здобутки минулих років.

Розвиток професійної компетентності вчителів, створення умов для становлення творчої особистості учнів – проблема, що має значний вплив на ефективне функціонування школи вважають Рябець В. В. та Сігетій М. М., які успішно поєднують посаду директора та вчителя.

Питанню збереження та зміцненню захисних сил дитячого організму, пом’якшенню жорстких впливів на нього довкілля, спрощенню процесу соціалізації дитини, вихованню екологічної культури дошкільників присвячені виступи вихователів Виноградівського ДНЗ №6 Скоромослей М. І. та Кочіш К. В.

На думку Каптур С. М., Черкун О. С., Пилип А. І., Максимів М. С., Світлика М. І., Рішко Е. Б., Григоровича І. О., успіх упровадження інноваційних процесів залежить, насамперед, від компетентності, творчого потенціалу, професійної мобільності та готовності вчителя до впровадження сучасних технологій навчання.

Педагогіка партнерства, позитивна психологія та філософія дитино центризму лежить в основі роботи вчителів початкових класів Якушевич Н. М., Гелетей Т. В., Гайдук С. І., Ребрик К. С.,  Чука Т. Б. та вихователя групи продовженого дня Попович М. Ю. Їх успішність  визначається вмінням нестандартно мислити, знаходити раціональні способи розв’язання проблем, мати відверту позицію щодо ставлення до себе та своїх вихованців.

Зернинки свого досвіду презентували вчителі, які є переможцями та учасниками професійного конкурсу «Учитель року» Гульпа М.М., Білак Л.Ю. Сарваді Н. Г., Цивлюк Т. А., Фурик З. В., Вейбер Я. І. .

Педагогічна діяльність – це постійний творчий процес, продуктом якого є молодий український інтелектуал, справжній патріот своєї країни. Тільки творчий вчитель може виховати успішного учня і лише плідний тандем школяра  і педагога дасть змогу реалізувати всі задумані плани.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *