Інструктивна нарада керівників освітніх закладів району (06.02.2018р.)

6 лютого2018 року в актовій залі управління освіти, молоді та спорту Виноградівської РДА відбулася чергова інструктивна нарада керівників освітніх закладів району. Розпочав нараду та ознайомив присутніх з переліком питань начальник відділу освіти, виконуючий обов’язки начальника управління освіти, молоді та спорту В.Жупанин.

Завідувач центру практичної психології та соціальної роботи      Тодавчич С.П. інформувала присутніх про організаційно-правові засади запобігання та протидії домашньому насильству, ознайомила керівників освітніх закладів з повноваженнями органів управління освітою, навчальних закладів та установ системи освіти у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, що визначено у статтях 11,15 Закону України „Про запобігання та протидію домашньому насильству”.

Відповідальна за сайт управління освіти, молоді та спорту Малеш Г.Ю. прозвітувала про стан оприлюднення звітів закладів загальної середньої освіти про фінансово-господарську діяльність протягом грудня 2017-січня 2018 р.

Інженер-енергетик управління освіти Крічфалушій Ю.А. зупинився на окремих питаннях щодо економного використання енергоресурсів у закладах освіти.

Методист РМК Столець В.С. обговорила питання про підготовку до проведення Всеукраїнського науково-методичного семінару „Ціннісний потенціал предметів художньо-естетичного циклу в контексті реалізації ідей концепції Нової Української Школи” (квітень 2018) на основі інноваційного досвіду в галузі загальної мистецької освіти. Також акцентувала увагу на поетапну підготовку до фестивалю-конкурсу „Воскресни, писанко!” та про забезпечення здобуття загальної середньої освіти дітьми, які повернулись з притулку смт. Батєво. Анонсувала презентацію книги-посібника „Любове моя – Україно!”, яка відбудеться 09.02.2018 р. о 10.00 у міському будинку культури.

Методист РМК Зейкан І.І. повідомила про організоване завершення 2017-2018 н.р., особливості реєстрації на ЗНО-2018 та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти. Державна підсумкова атестація після четвертого класу відбуватиметься з двох предметів. Також у школах із викладанням мовою національних меншин за бажанням батьків та школи діти можуть додатково складати іспити з третього предмету – рідної мови. Учні після 9-го класу складатимуть ДПА з трьох предметів: української мови, математики та одного предмету за вибором педагогічної ради школи. Після 11-го класу учні складають атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів: перший (обов’язковий) українська мова та література; другий (на вибір) – історія України або математика; третій будь-який предмет на вибір випускника. Також випускники національних громад можуть здавати четвертий іспит ДПА із своєї рідної мови. Такі іспити відбуватимуться у школі за складеними вчителями завданнями.

Методист РМК Карпинець О.В. наголосила на особливостях проведення державної підсумкової атестації в початкових класах району. Виступаюча ознайомила присутніх із графіком підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які навчатимуть учнів перших класів у 2018-2019 навчальному році та надала рекомендації щодо навчання на дистанційному курсі „Онлайн-курс для вчителів початкової школи”.

Методист РМК Макара С.Ю. інформувала присутніх про проведення онлайн-уроку з нагоди Дня безпечного Інтернету для учнів 8-11 класів, який відбудеться 07 лютого 2018 року о 12.30.

Головний спеціаліст Балаж А.А. наголосив на проведенні в районі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”), повідомив про зміни в мережі та формування перспективної мережі на 2018-2020 навчальні роки, про зміни в графіку проведення приписки юнаків до призовної дільниці, акцентував увагу про особливості прийому учнів до першого класу.

Головний спеціаліст Грабович Л.Р. довела до відома графік засідань атестаційних комісій І та ІІ рівнів та терміни здачі атестаційних матеріалів.

Головний бухгалтер Левченко Н.В. ознайомила присутніх з бюджетом 2018 року та ,відповідно, поточними видатками для закладів освіти району.

У своєму заключному виступі В.І. Жупанин зауважив, що фінансові можливості закладів освіти у 2018 році будуть надзвичайно обмеженими. З тих чи інших причин районна рада вилучила з проекту районного бюджету близько 8 млн. грн., які передбачались на поточні видатки наших шкіл. Прикро, але окремі депутати прийняли це рішення за принципом, що „вчителям для проведення уроку достатньо мати крейду і дошку, тому і фінансувати їх не треба”. Виходячи з такої політики депутатського корпусу, заклади освіти району змушені зупинити свої проекти по придбанню технічних засобів навчання, шкільних меблів, проведенню ремонтних робіт систем опалення, підготовки класних приміщень до нового навчального року, заміни вікон та багатьох інших робіт і платних послуг.

У виступі Віктора Івановича черговий раз зверталась увага директорів на необхідності прискорити запровадження фінансово-господарської автономії у кожній школі. З цією метою управління освіти, молоді та спорту організує найближчим часом поїздку групи директорів для обміну досвідом у одну з ужгородських шкіл, де ця практика давно вже  існує.

Завершуючи нараду, начальник відділу освіти, в.о.начальника управління освіти, молоді та спорту В.Жупанин зобов’язав присутніх керівників докласти максимум зусиль для економії енергоносіїв.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *