Cемінар-практикум вчителів англійської мови на тему «Комунікативні види мовленнєвої діяльності як основа навчання іноземної мови».

31 жовтня на базі Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 відбувся семінар-практикум вчителів англійської мови на тему «Комунікативні види мовленнєвої діяльності як основа навчання іноземної мови».

Учасники семінару опрацювали різні шляхи покращення мовленнєвої компетенції учнів через розвиток аудіювання, читання, говоріння, письма. Робота проводилась у 4 групах під керівництвом тренерів, у ролі яких виступили учителі міських закладів освіти Вінтонів С.В., Любка М.В., Мишанич М.В., Романчук Д.С., Іваніга С.О., Сеге К.Ю., Сакалош М.Ю. та волонтер Корпусу Миру Холлі Нікерсон. Робота семінару передбачала участь вчителів у всіх 4 секціях, названих за видами мовленнєвої діяльності.

Учасники секції «Читання» опрацювали текст «Graffiti» та висловили свої думки щодо використання графіті на фасадах шкіл щоб зробити їх унікальними та спонукати учнів до творчості і вивчення іноземної мови, оскільки більшість написів – англомовні.

Секція «Говоріння» об’єднала всіх під лозунгом «Англійська мова покращує якість вашого життя». Переглянувши незавершений уривок відеофільму, вчителі складали діалоги з використанням невідповідної лексики. До уваги учасників були також запропоновані дидактичні ігри: Fortunately/ Unfortunately, Guess who? Guess what?, Storytelling.

Тренери секції «Аудіювання» зацікавили присутніх нестандартними  завданнями з використанням відеоуривку з серіалу «Друзі», пісні «Thunder», визначили головну ідею поданих творів та  їх message. Іваніга С.О. запропонувала до використання сайт ISL COLLECTIVE, наповнений різноманітними граматичними та лексичними завданнями, відеоуроками, презентаціями, діалогами, уривками з фільмів та мультфільмів.

Тренер секції «Письмо» Холлі Нікерсон запропонувала допоміжні нестандартні техніки покращення письмових умінь: розминки, письмо на основі прослуханих пісень, опис картинок, Mad Libs тощо. Усі ці завдання розвивають креативне мислення, покращують знання мови.

Методист Гербей О.Ю. акцентувала увагу присутніх на роботі з обдарованими учнями, зокрема їх участі у Всеукраїнських олімпіадах та лінгвістичних конкурсах. Обговорено алгоритм проведення моніторингових досліджень навчальних досягнень якості знань учнів 9 та 11 класів та їх підготовку до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

Семінар пройшов у атмосфері справжнього свята іноземної мови, любові до своєї професії, предмету та дітей, взаємоповаги та доброзичливості.