Семінар – практикум для керівників та вихователів – методистів закладів дошкільної освіти району.

 Розвинена сенсорика – основа для удосконалення

 практичної діяльності дитини. 

23 травня 2019 року на базі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 9 Виноградівської міської ради пройшов семінар – практикум для керівників та вихователів – методистів закладів дошкільної освіти району. Тема семінару «Система сенсорного розвитку дітей. Організація сенсорних маршрутів у приміщенні дошкільного закладу»

Пізнання дитиною навколишнього світу за допомогою відчуттів і сприймання створює необхідні передумови для виникнення складніших пізнавальних процесів (мислення, пам’ять, уява). Зміни в організмі малюка відбуваються не самостійно, а в результаті того, що дошкільник оволодіває новими діями сприймання, спрямованими на обстеження предметів і явищ дійсності, їх різноманітних властивостей і відношень.

Свою практичну діяльність по цій тематиці презентували заклади дошкільної освіти: №1 Виноградівської міської ради «Берізка» (вихователь-методист Зеленько М.М.), Великоком’ятський ясла-садок (директор Костак Н.І.), Оноцький (вихователь – методист Сосницька Г.С.), №6 Виноградівської міської ради (вихователь – методист Порада Н.В.), Королівський №3 (вихователь – методист Сопко М.І.), Підвиноградівський (вихователь – методист Сегляник Г.В.)

Голова методичного об’єднання Зеленько М.М.  провела з присутніми педагогами практичний тренінг «Сенсорний острів».

В фойє закладу педагоги розгорнули виставку дидактичних та розвивальних ігор з сенсорного розвитку.

Цікавими та пізнавальними були  переносні сенсорні маршрути, які представили Скоромослей М.І. (директор ЗДО №6 Виноградівської міської ради) та Порада Н.І. (вихователь – методист ЗДО №6 Виноградівської міської ради). Адже сенсорні переходи стимулюють сенсорну чутливість та рухову активність, розвивають зорово-моторну координацію дітей. Підвищують психічну активність за рахунок стимулювання позитивних емоційних реакцій, розвивають тактильні, зорові відчуття, тренують пам’ять, увагу, інтелект тощо.

Головним завданням дошкільної освіти є забезпечення найповнішого розвитку дітей з урахуванням вікових особливостей та створення умов для радісного перебування в закладі дошкільної освіти, щоб кожна дитина відчувала свою значимість у суспільстві.

Залишити відповідь