Семінар–практикум музичних керівників та вихователів на базі Півиноградівського  закладу дошкільної освіти.

10 квітня 2019 року на базі Півиноградівського  закладу дошкільної освіти відбувся семінар–практикум музичних керівників та вихователів. Тематика зібрання – «Результативність розспівування – правильний спів».

Спів допомагає розвивати мовлення, поглиблювати дихання, зміцнювати голосовий апарат. Під час співу у дитини розвиваються основні музичні здібності: емоційна чутливість, музичний слух, відчуття ритму. Велику увагу музичні керівники приділяють розспівуванню, яке сприяє розвитку співацького дихання, пам’яті, артикуляції, дикції, відпрацюванню різних видів звуковедення.

Присутні музичні керівники мали можливість переглянути три практичні заняття для молодшого, середнього і старшого дошкільного віку.

Музичний керівник молодшої і середньої групи Товт А.О.  вміло провела заняття з кожною групою. Діти співали протяжно, злагоджено, без напруження при цьому. Алла Олександрівна звертала увагу  на правильність дихання під час співу. Діти  порівнювали музичні звуки за висотою і тембром звучання, зіставляли їх зі звуками навколишнього середовища тощо. В ході заняття вихованці співали, відгадували загадки, танцювали, активно гралися  в логопедичну гру «Казочка про язичок» тощо.

Музичний керівник старшої групи Попадинець В.В.в ході заняття вміло пограла з дітьми в ритмічну гру «Музичний будильник». Дошкільники виконали дихальні вправи, кілька розспівок, музичну казку «Де живуть ноти?»  тощо.

З доповіддю на тему «Результативне розспівування – правильний спів» виступила  музичний керівник Великокопанського закладу дошкільної освіти Саксон С.І..

Досвідом роботи в презентації «Родзинки моїх свят» поділилися музичні керівники: Великокопанського закладу дошкільної освіти «Лелека» Голіба І.А. та Чернянського закладу дошкільної освіти «Дереночка» Плиска Р.В.

Голова методичного об’єднання Мокар І.В. в ході засідання звернула увагу присутніх на необхідності на кожному занятті  проводити з дітьми вправи на дихання, розспівки, артикуляційну гімнастику, скоромовки на приголосні.

В заключному слові методист районного методичного кабінету  Химинець М.Ю. наголосила  на важливість роботи музичного керівника над інтонацією і над чистотою співу. Діти прагнуть усе імітувати. Це можна використати й для розвитку співочих даних.  Вони вивчають пісні, вловлюючи їх на слух. Тому важливо, щоб педагог співав чисто, гарно й переконливо – іншими словами, був взірцем у виконанні. Дітям необхідно співати пісні з вузьким діапазоном, які відповідають їхнім співочим та інтелектуальним даним. Треба спонукати  їх співати не лише групою, а й сольно. У старшій групі потрібно працювати з усіма вихованцями індивідуально. При цьому співати можуть навчатися і діти з уповільненим музичним розвитком.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *