І(районний) етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім».

Упродовж багатьох років у людському суспільстві панувала ідея всемогутності людини над природою, усвідомлення себе вінцем творіння. Все це призвело до вимирання великої кількості видів тварин і рослин, зменшення територій лісів, річок, забруднення вод Світового океану і загального потепління на землі. Незадовільний екологічний стан на планеті, різке зменшення корисних копалин, зубожіння природних ресурсів землі, води змусило людство усвідомити й переосмислити результати своєї діяльності, та негайно шукати шляхи виходу з цього становища. З метою зменшення негативного впливу людської діяльності на природне середовище велике значення має організація природоохоронної роботи в закладах загальної середньої і позашкільної освіти. Ця робота ведеться відповідно характеру і змісту інтересів дітей. Часта змінюваність інтересів підлітків вимагає пошуку нових, більш ефективних форм впливу, з метою збагачення їх інтересів і розвитку особистості. Еколого-просвітницька діяльність направлена на екологічне виховання молоді, формування у неї бережливого ставлення до лісів та навколишнього природного середовища.

З метою виховання в учнів ціннісного ставлення до біорізноманіття свого регіону, розвитку їх образного мислення, емоційної чуйності, розкриття творчих здібностей та художнього смаку підростаючого покоління 14 березня   2019 року в нашому районі в актовій залі Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 був  проведений І(районний) етап Всеукраїнського конкурсу  «Земля – наш спільний дім». В Конкурсі взяли участь сім учнівських колективів екологічної просвіти, які презентували свою природоохоронну роботу та виступ на тему «Моя мала Батьківщина». Перемогу отримала екобригада «Справжні екодрузі»  Чернянської загальноосвітньої школи. Журі відмітило змістовні виступи всіх інших учасників, нагородивши їх грамотами управління освіти.

Захід проводиться з метою поширення практичної природоохоронної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах та закладах позашкільної освіти, залучення учнівської молоді до заходів щодо збереження та поліпшення стану довкілля, формування її життєвих компетентностей у контексті ідей сталого розвитку суспільства.

 

 

Залишити відповідь