Розпочав роботу табір „БомбеЗНО”.

Сьогодні, 25 березня 2019 року, на базі Карачинського греко-католицького ліцею імені Олександра Стойки розпочав роботу табір „БомбеЗНО”, у якому беруть участь учні закладів освіти з угорською мовою навчання Виноградівського району у складі 62 учнів. Табір організовано за сприяння Міністерства освіти і науки України спільно з організацією GoGlobal, Українським центром оцінювання якості в рамках проекту „Підтримка Фінляндії української шкільної реформи”, з метою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови випускників класів з навчанням угорською мовою закладів загальної середньої освіти району.

Для роботи в таборі запрошені тренери, які пройшли відбір від „Освіторія” та  4-6 березня 2019 року в м.Києві провели навчальні тренінги для вчителів української мови та літератури з угорською мовою навчання Закарпатської та Чернівецької областей.

До Виноградівського району завітали тренери:

  • Наталія Ковтонюк, методист освітньої компанії ZNOUA м.Київ, аспірант КНУ імені Тараса Шевченка (5 років готує до ЗНО, тричі складала ЗНО з української мови та літератури на 200 балів);
  • Артур Пройдаков, вчитель української мови та літератури м. Ромни Сумської області;
  • Марія Хоменко, студентка КНУ імені Тараса Шевченка, викладач освітньої компанії ZNOUA м.Київ.

Асистентами до табору запрошені вчителі української мови та літератури з угорською мовою навчання, які 4-6 березня 2019 року в м.Києві пройшли навчальні тренінги та отримали сертифікати:

  • Ірина Уйфалуші, учитель української мови та літератури Пийтерфолвівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;
  • Зіта Біров, учитель української мови та літератури Пийтерфолвівського ліцею благодійного фонду управління Закарпатської реформатської церкви;
  • Олена Чонка, учитель української мови та літератури Карачинського греко-католицького ліцею імені єпископа Олександра Стойки.

З вітальним словом виступила методист РМК управління освіти, молоді та спорту Виноградівської РДА Лілія Русінко і ознайомила учасників з роботою табору. Шляхом жеребкування випускників поділено на 3 групи.

Асистенти і тренери, об’єднавшись у пари, склали індивідуальний розклад занять. Вся робота табору здійснюється у ігровій формі, що унеможливлює втому учнів, а лише викликає пожвавлений інтерес до вивчення української мови та літератури.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *