Арт-терапевтичного проекту в програмі навчально-терапевтичного курсу «Використання арт-терапії в роботі практичного психолога та соціального педагога».

На базі центру практичної психології та соціальної роботи розпочала свою роботу Виноградівська група учасників Арт-терапевтичного проекту в програмі навчально-терапевтичного курсу «Використання арт-терапії в роботі практичного психолога та соціального педагога».

Метою  Проекту є оволодіння спеціалістами психологічної служби методами і формами психотерапевтичної роботи,  активного творчого навчання, розвитку професійних та особистісних якостей за напрямками:

  • Ізо-терапія. • Піскова терапія.• Психологія кольору.
    • Метод мандоли.• Казкотерапія.•Глинотерапія.
    • Робота з архетипами.•
    Фототерапія.
    • Робота з сновидіннями.• Колажування.
    • Нетрадиційні техніки малювання
    • Робота з автопортретом.• Тест Сільвера.
    • Незавершені ситуації.•Кризова арт-терапія.
    • Робота з агресією, тривогою, соромом.
    • Арт-техніки в роботі з психосоматикою.
    • Жіночність та маскулінність.•Конкуренція.
    • Робота з відносинами.

 

Учасниками першої сесії стали практичні психологи та соціальні педагоги:

– Королівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 – Карпович Н.В.;

– навчально-виховного   комплексу  «Широцька   загальноосвітня   школа  І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» – Рацин Т.В.;

– Підвиноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – Симйон І.І.;

–  Чернянської  загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів – Турда В.К.;

– Чорнотисівської загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів – Боднар Д.В.;

– Веряцького дошкільного навчального закладу – Брич О.В.;

– Виноградівського дошкільного навчального закладу №1 – Голяк О.Ю.;

– Виноградівського центру позашкільної роботи з дітьми – Гасиджак Р.Е.;

– Підвиноградівського дошкільного навчального закладу – Мацола Я.І.;

– навчально-виховного комплексу «Виноградівська загальноосвітня школа    І-ІІ ступенів №6 – дошкільний навчальний заклад» – Любка О.Ю.;

– навчально-виховного комплексу «Чепівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» – Кадар М.П.;

– Широківського дошкільного навчального закладу – Попович Н.В.,

 

та  спеціалісти центру практичної психології – Тодавчич С.П., Сугай Н.М..

Позаду два дні захоплюючої роботи з власними кордонами, базовими потребами, знайомством з методом арт-терапії.

 

Попереду ВІСІМ зустрічей самопізнання, навчання, пропрацьовок себе, з приймаючими теплими, безпечними тренерами і учасниками групи.

 

Залишити відповідь