Семінар для вчителів української мови та літератури у школах із угорською мовою навчання

16 лютого 2018 року  на базі  Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Жігмонда Перені  відбувся районний семінар для вчителів української мови та літератури за темою: „Підвищення якості  та результативності сучасного уроку через компетентнісно-орієнтований підхід до викладання української мови та літератури”.

Методист  районного методичного кабінету Русінко Л.Й. у своєму виступі відмітила, що змінюються мета та зміст освіти, з’являються нові засоби та технології навчання, але урок залишається головною формою навчання. Незмінними є складові уроку, які спрямовані на формування компетентностей: навчальна, розвивальна і виховна функції; принцип науковості в змісті, розвиток інтересу до знань, різноманітність форм і методів. Актуальним завданням сучасного освітнього закладу є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетенцій особистості. Структура сучасного компетентнісно зорієнтованого уроку повинна відображати сутність процесів, з якими пов’язані методична творчість учителя й активна навчально-пізнавальна діяльність учнів.

З метою сприяння активізації знань вчителів української мови та літератури з теоретичних основ підвищення якості та результативності сучасного уроку, формування вмінь і навичок моделювання уроку   виступила Курта В.В., вчитель української мови та літератури Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Жігмонда Перені, яка розкрила тему „Формування та розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури”.

Цікавими були виступи вчителів, які атестуються у цьому навчальному році та презентували свої методичні доробки з наступних тем: „Удосконалення форм та методів навчання на уроках української мови та літератури” (Цаплюк Т.М., вчитель  Перехрестівського НВК), „Використання усної народної творчості на уроках української мови та літератури” (Чістякова С.В., вчитель Великопаладської ЗОШ І-ІІІ ступенів), „Розвиток творчих здібностей учнів, збагачення словникового запасу на уроках української мови та літератури” (Біров А.Ф., вчитель Фертешолмаської ЗОШ І-ІІ ступенів), „Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови та літератури” (Чірі С.І., вчитель Неветленфолівського НВК), „Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом впровадження різноманітних форм і методів роботи” (Потокі К.К., вчитель Оклігедського НВК).

Кожен учасник районного семінару  до свого педагогічного доробку отримав досвід учителів української мови та літератури району.

Залишити відповідь