Семінар-практикум вчителів 1-х класів (12.12.2017р.)

Початкова школа покликана забезпечити моральне становлення особистості дитини, розвиток її здібностей, сформувати бажання вчитися, створити умови для повноцінного оволодіння загальнонавчальними уміннями та навичками. Актуальність проблеми зумовила вибір теми  „Розвиток особистості першокласника в умовах модернізації початкової освітиˮ семінару-практикуму  вчителів 1-х класів, який проведено 12 грудня 2017 року на базі РМК.

Керівник  районного  методичного об᾽єднання  Забутна М.І. ознайомила присутніх з планом роботи семінару. У ході презентації матеріалу з теми, виступаюча відмітила, що фундаментальність початкової освіти – у формуванні не лише знаннєвої сфери, а й ключових компетентностей, які є найважливішим надбанням розвивальної шкільної освіти.

Вчитель навчально-виховного комплексу „Хижанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний закладˮ Гайдук С.І. провела майстер клас уроку природознавства, де продемонструвала дослідницький проект з теми „Лікарські рослини рідного краюˮ. Працюючи над проектом, учасники семінару мали змогу поглибити свої знання про лікарські рослини, набували практичних навичок збору інформації та відповідного її оформлення, розширили свою природознавчу компетентність.

Розкрити таланти і здібності учнів першого класу, ознайомити з об᾽єктами живої та неживої природи, спонукати школярів до творчої та пошукової роботи, виховувати почуття любові до рідної землі, до природи, розвивати естетичні смаки  –  мета майстер-класу з теми „Багатства неживої природиˮ, який провела Забутна М.І., вчитель Сасівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.  В ході проведення заходу продемонстровано роботу в парах та малих групах з використанням інформаційно-комунікаційних та  ігрових технологій.

На завершення семінару-практикуму Карпинець О.В., методист РМК зазначила, що з точки реалізації основних засад компетентнісного підходу вчитель початкових класів має спроектувати стратегію організації діяльності першокласника з домінуючим акцентом на пізнавальну активність, аби досягти її найвищого рівня – творчості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *