Семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи(15.12.2017)

15 грудня 2017 року на базі управління освіти, молоді та спорту пройшов семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Інноваційні технології розвитку професійної компетентності вчителя. Тренінг як одна з форм методичної роботи».

Представники Чорнотисівського міні-округу, заступники директорів Деяк О.В., Любко Н.Й., Фуделла А.М., Тромбола В.І., Чонтош Л.І.,   запропонували учасникам семінару тренінг «Сучасні освітні технології.  Створення ситуації успіху». До уваги присутніх було представлено алгоритм, етапи, шляхи створення ситуації успіху, визначено умовні групи школярів «Надійні», «Упевнені», «Невпевнені», «Зневірені» та прийоми, які можна використати у роботі з ними.   Міні-вікторина «Вік живи – вік учись» спонукала учасників тренінгу до активної роботи: перша група підбирала висловлювання вчителя для кожного етапу роботи, друга – характеризувала методи створення ситуації успіху за допомогою малюнків та висловлювань. Вправа «Крок до успіху» передбачала створення портрету випускника Нової української школи та портрету успішного вчителя. Висновок: тільки успішний учитель виховає успішного учня.

Заступники директорів Королівського куща Лозюк Т.Ф., Довбак В.Я., Спащук М.І., Плиска Н.В., Чонка Г.М., Боротко С.В., Прокоп М.В. представили тренінг «Профілактика емоційного вигорання педагога». Всі учасники тренінгу були поділені на 3 групи: «трудоголіки», стаж роботи яких на посаді більше 10 років, «ліберали» – більше 5 років та «аматори» – до 5 років. Результати тесту «Наскільки ви схильні до професійного вигорання» показали, що представники всіх груп повні сил та ентузіазму і найближчим часом їм не загрожує професійне вигорання. Наступне завдання «Обгрунтуй позицію», яке було виконано за технологією «мозкового штурму», передбачало записати 5 видів повсякденної діяльності, що приносять задоволення за ступенем їх значущості. Запропоновано створити для себе «блокнот задоволень», до якого записувати все, що нас тішить і перетворити повсякденну річ на власний творчий проект.    Вправи «Вибір» та «Мішечки зворотного зв»язку» передбачали цікаві психологічні ситуації. Експеримент «Ваші життєві пріоритети», який провела Т. Лозюк, ще раз підтвердив істину: відведіть роботі належне місце у вашому житті, робіть те, що приносить вам щастя. Настанова: «не можеш робити те, що любиш – навчись робити те, що робиш!»

Працівники методичного кабінету проаналізували результати районних моніторингів, проведених 17 та 30 листопада, підвели підсумки роботи за перший семестр.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *